zondag 3 december 2017

Kandidatenlijst D66 Oostzaan vastgesteld

Op dinsdag 28 november hebben de leden van D66 Oostzaan de kandidatenlijst definitief vastgesteld in de ledenvergadering. Lijsttrekker Siefko Julius is zeer tevreden met de kandidatenlijst. “Het is een goede mix van al jaren actieve mensen binnen D66 en nieuwkomers die bewust voor D66 Oostzaan hebben gekozen en allen midden in de Oostzaanse samenleving staan. De lijst is ook een prima mix van mensen met kennis en ervaring in openbaar bestuur, gemeenten, onderwijs, volkshuisvesting, gezondheidszorg, financiën, bedrijfsleven, kunst & cultuur en (ex)ondernemers op het gebied van gezondheidszorg, ICT, Financiën en Reclame. Mensen met verschillende culturele achtergronden, waarbij Savas Cellatoglu en Norma Lo Fo Wong met roots in Turkije en Suriname een extra en positieve dimensie geven aan D66 Oostzaan. D66 Oostzaan kan met deze lijst alle inwoners van Oostzaan vertegenwoordigen !”

Hieronder in het kort de D66 kandidatenlijst

1. Siefko Julius; Wethouder en daarvoor fractievoorzitter. Was werkzaam als ziekenhuisdirecteur.
  2. Marco Olij; Leraar maatschappijleer. Fractievoorzitter en daarvoor wethouder.
  3. Wendy Moerland; Arts, werkzaam in een centrum voor hartrevalidatie. Fractie-assistent.
  4. Peter Hazes; Eigenaar H6 Solutions (ICT). Fractie-assistent.
  5. Aart Ruijter; Was leraar in het primair onderwijs. Fractie-assistent.
  6. Michael Metternich; ICT programmeur. Fractie-assistent.
  7. Joke van der Blom; Was gebiedsmakelaar bij de gemeente Amsterdam, wordt secretaris WOV. Raadslid.
  8. Savas Cellatoglu; Eigenaar ArtyMedia (Reclame & drukwerk).
  9. Liesbeth Janssen; Was controller nieuwbouw Zaans Medisch Centrum, nu eigenaar J&J Consultancy (financiële dienstverlening). Penningmeester D66 fractie.
  10. Norma Lo Fo Wong; Beeldend kunstenaar, fotograaf. Was zelfstandig fysiotherapeut.
  11. Ruud van Weene; Was zelfstandig fysiotherapeut en mede oprichter van Sociaal Medisch Centrum “De Kolk”.
  12. Paul Klarenbeek; Fractie-assistent en bestuurslid D66 Landsmeer-Oostzaan. Nestor van D66 Oostzaan. Was werkzaam in een leidinggevende commerciële functie bij HEMA.